Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет при купуването на първата 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвет при купуването на първата 147

    Здравейте,

    Предстой ми да си купя първата кола изобщо и сънувам от известно време как карам алфа 147, ако ще и три немски коли да ми докарат в гаража. Проблема ми е че все още не мога да реша за двигателя - все ме тегли към бензина и звука ми харесва доста повече от този на дизела, но не мога си позволя при тези цени да го карам без газ.Искаше ми се да има кожен салон и повече екстри от селе модела. Отделно имам около 3000 лв. и да речем 700-800 за обслужване на първо време, не знам дали ще е достатъчно? Предполагам е по-разумно да пропусна автокъщите и да търся нещо, което е карано и поддържано ?

    Отделно нямам човек, който да ми помогне при избора и ще трябва да се оправям сам - четох доста, за проверката на спирачни дискове, вариатора, масла, удари по колата, тавана ако е сменян от удар на предния капак и т.н. и т.н. Мисълта ми е като процедура освен да я закарам в сервиз за диагностика друго предполагам няма много какво да се направи ? Ако може и да ми препоръчате конкретно място където да направя това. Не ме лови сън чак вече, но ми се иска и много да направя хубав и трезв избор за да не съм тотално разочарован впоследствие.

  • #2
    Щом не разбираш от коли само с четене и съвети ще те излъжат при покупката.
    Намери си сервиз където са виждали алфи наживо, уговори се с тях да ти направят пълен преглед на колата и после обикаляш и търсиш кола докато си харесаш. Колкото повече видиш по- добре. Не се хвърляй на първата.
    Не пише от къде си
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Пропуснах да добавя, в София съм. Иначе освен да се моля да имам късмет и да обикалям по сервизите нямам много опции.
      Доста обилно количество информация минах за последния месец от този форум и чуждестранните, като цяло е радостно че има такова място - дано става все по-голяма общността в бъдеще.
      Last edited by tslid; d.m.y г., 05:50.

      Comment


      • #4
        Да. Покупката на кола си е късмет. В София избора на сервизи е голям.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от tslid Покажи съобщение
          Здравейте,

          Предстой ми да си купя първата кола изобщо и сънувам от известно време как карам алфа 147, ако ще и три немски коли да ми докарат в гаража. Проблема ми е че все още не мога да реша за двигателя - все ме тегли към бензина и звука ми харесва доста повече от този на дизела, но не мога си позволя при тези цени да го карам без газ.Искаше ми се да има кожен салон и повече екстри от селе модела. Отделно имам около 3000 лв. и да речем 700-800 за обслужване на първо време, не знам дали ще е достатъчно? Предполагам е по-разумно да пропусна автокъщите и да търся нещо, което е карано и поддържано ?

          Отделно нямам човек, който да ми помогне при избора и ще трябва да се оправям сам - четох доста, за проверката на спирачни дискове, вариатора, масла, удари по колата, тавана ако е сменян от удар на предния капак и т.н. и т.н. Мисълта ми е като процедура освен да я закарам в сервиз за диагностика друго предполагам няма много какво да се направи ? Ако може и да ми препоръчате конкретно място където да направя това. Не ме лови сън чак вече, но ми се иска и много да направя хубав и трезв избор за да не съм тотално разочарован впоследствие.
          Бензиновите мотори са TS - бягай далеч. Предното окачване е едно и също с 156 и GT - ако си карал достатъчно коли още на първите 5 минути каране ще разбереш, че това окачване НЕ РАБОТИ, мислил го е някой махмурлия и т.н., но поне вече е евтино .. Иначе са хубави коли, но за мен цената им е неадекватна, за тия пари или малко повече предпочитам 156 фейслифт
          пп не давай на жена ти да пипа жабката щото се разпада после ги няма и по моргите.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Здравей, това са местата за които се сещам и от където може да се появят изненади. Говоря за дизеловия мотор.

            1. Съединител + маховик. Хубаво е да са подменени от предишния собственик.
            2. Ангренажният ремък трябва да бъде сменян на всеки 50 хиляди или 4 години заедно с водната помпа. Изглежда че това е единственото слабо място на JTD двигателите, тъй като има случаи на скъсани ангренажни ремъци от заяла водна помпа и като следствие повредени двигатели.
            3. Горните носачи започват да скърцат при износване.
            4. Ламарината е тънка и лесно може да се изкриви, дори и като се подпираш на калниците например. Лесно се криви и ламарината от долу от некоректно поставени крикове.
            5. EGR клапана се запушва и трябва да бъде почистен или изолиран. При запушване се получава липса на сила при ниски обороти.
            6. Провери гумите за неравномерно износване, което ще подскаже за проблеми с окачването или лош ъгъл на колелата.
            7. Ръждата не е проблем, но понякога ръждясва ауспуха.
            Като цяло са здрави и надеждни коли и ако попаднеш на запазен и гледан екземпляр ще останеш доволен.
            Alfa Romeo 147, 1.9 JTD 16 V

            Comment


            • #7
              На пук на всичко и всички Diesel lover-и искам да ти кажа че аз съм синдоволен от бензиновия ТС. Относно обслужването:
              Около 350лв Ангренажен комплект с водна помпа+ около 120 масло с филтър+ около 30 хидравлична течност+ около 50 въздушен филтър и филтър купе. Това на първа ръка ако нямаш някакви други проблеми. Само че за 3000 лв трудно ще намериш читав екземпляр с газ... Задължително диагностика и оглед на ходова част преди покупката.

              Успех!
              Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark ECO 105 Hp

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от t0shet000 Покажи съобщение
                На пук на всичко и всички Diesel lover-и искам да ти кажа че аз съм синдоволен от бензиновия ТС. Относно обслужването:
                Около 350лв Ангренажен комплект с водна помпа+ около 120 масло с филтър+ около 30 хидравлична течност+ около 50 въздушен филтър и филтър купе. Това на първа ръка ако нямаш някакви други проблеми. Само че за 3000 лв трудно ще намериш читав екземпляр с газ... Задължително диагностика и оглед на ходова част преди покупката.

                Успех!
                И аз съм доволен от ТС, не харесвам газ и карам на бензин.
                Относно дизела- ремъка не се сменя на 50 000 км. а на поне двойно, дизела е нискооборотен, затова.
                Да и окачването ми харесва, почти нищо не съм правил.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  В рамките на марката и модела дизелите имат далеч повече и по скъпи проблеми за решаване от бензините тук изключвам преработените на алтернативни горива газ ,метан и др.Гледай колата да е запазена от вътре и от вън до сега не съм виждал мърляшка кола с хубав и здрав мотор с две думи мондара си е мондар.
                  Накрая все пак ако имаш една дизелова и една бензинова между които да решиш избери по запазената и по здравта .
                  sigpicAlfa 155 2.0 16v

                  Comment


                  • #10
                    Има една в карс.бг от габрово на 3000 лева, готова регистрирана е, тези дни се пазарих с момчето смъкна до 2800 с двата комплекта гуми. Двигателя е 1.6 има си газ. Така и не отидох да я видя понеже в последния момент булката хареса едно 306HDI и сега сме с два дизелака в къщи. Колата на снмките изглежда добре и момчето звучи като коректен продавач. Виж звънни и се чуйте, пък ако я вземеш, ще ти останат и 1000лв за пооопрявянето и ако и има нещо все пак.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mishaka___ Покажи съобщение
                      Има една в карс.бг от габрово на 3000 лева, готова регистрирана е, тези дни се пазарих с момчето смъкна до 2800 с двата комплекта гуми. Двигателя е 1.6 има си газ. Така и не отидох да я видя понеже в последния момент булката хареса едно 306HDI и сега сме с два дизелака в къщи. Колата на снмките изглежда добре и момчето звучи като коректен продавач. Виж звънни и се чуйте, пък ако я вземеш, ще ти останат и 1000лв за пооопрявянето и ако и има нещо все пак.
                      Мерси много, ще я погледна и ако всичко е наред направо ще действам.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от tslid Покажи съобщение
                        Мерси много, ще я погледна и ако всичко е наред направо ще действам.
                        Здравей колега,ако решиш мога да ударя едно рамо за оглед.Знам я колата,момчето я е купило миналата година по това време и е сцепила глава,та главата е сменяна.Собственика на сервиза,в който я правиха ми е приятел и миналата година ми звъня да ми иска глава.Сега не мога да кажа как е,но като знам те колко разбират от Алфи не съм убеден,че е направена както трябва.Ако я видя и чуя веднага ще разбера,ако желаеш свиркай.

                        П.П.За тази става на въпрос http://www.cars.bg/c871851
                        Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                        Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                        Comment

                        Working...
                        X